Πέμπτη 1 Μαρτίου 2018

Divided

Καφενείον “Ο ντουβρουτζάς”, 17:05 μ.μ.:

-Αντρίκο, καλή η πούτσα χθες;

-Άντε γαμήσου ρε μαλάκα Νίκο. Πήρες ψεύτικο πέναλτι μέσα στο γήπεδό σου και μιλάς.

-Έλα ρε μαλάκες, πάλι τα ίδια;

-Δε γαμιέσαι κι εσύ ρε Γιώργη; Είσαι ο μόνος άνθρωπος σε όλον τον Πειραιά που δε βλέπει τον Ολυμπιακό.

-Ναι ρε μαλάκα Αντρίκο κι εσύ που τον βλέπεις τι κατάλαβες; Και χάσατε χθες και πήγες κουβά γιατί έπαιξες 10 ευρώ διπλό στο ΟΑΚΑ και παραλίγο να σου ανοίξουν το κεφάλι οι Original.

-Τι να κάνω ρε Γιώργη; Θέλω κι εγώ κάτι να ξεφύγω με τα σεκλέτια που έχω. Η Ολυμπιακάρα είναι η ψυχή μου.

-Να κοιτάξεις να κουνηθείς ρε μαλάκα από εδώ μέσα, που έχεις να δουλέψεις 5 χρόνια. Που πας και μου παίζεις στοίχημα και η τράπεζα είναι στο τσακ να σου πάρουν το σπίτι. Τις προάλλες έπαιξες 150 ευρώ στο καζίνο, ενώ έπρεπε να τα δώσεις στη ΔΕΗ. Κινδυνεύεις ρε μαλάκα.

-Το ξέρω ρε ΝΙκόλα, νομίζεις δε το έχω καταλάβει; Αλλά τι να κάνω παραπάνω ρε; Χρειάζομαι λεφτά. Δουλειά δε βρίσκω. Ο θείος ο Απόλλωνας στο Βέλγιο δε στέλνει πια λεφτά και τα παιδιά ξεκινάνε φροντιστήρια σε λίγες μέρες. Τι άλλο να κάνω;

-Έλα βρε μαλάκα στο καράβι έξι μήνες με το Λευτέρη να βγάλεις μια χαρά λεφτά. Θα σου πέσει ο κώλος, θα πλευριτωθείς, θα βγάλεις καμιά κήλη, αλλά θα χεστείς στο τάλιρο γαμώ. Εγώ δεν έχω να ανησυχώ για τίποτα κι ας λείπω τόσο από το σπίτι.

-Δεν έχεις να ανησυχείς για τίποτα Νικόλα μου, γιατί σου έχει αφήσει ο πατέρας σου μια πολυκατοικία στην Κυψέλη και στοιβάζεις οχτώ, οχτώ τους Πακιστανούς σε κάθε όροφο και βαράς 50 ευρώ το κεφάλι. Και χωρίς να τα δηλώνεις πουθενά. Και να σου θυμίσω πως όταν έπιασες τη γυναίκα σου με το φοιτητάκο από το δίπλα διαμέρισμα, στο τσακ σε προλάβαμε να μην κάνεις κάνα φονικό.

-Κι άμα τη χωρίσεις τη γυναίκα Νικόλα μου, τίποτα δε σε ανησυχεί μετά.

-Έτσι είναι Γιώργη μου.

-Ευχαριστώ Αντρέα μου.

-Έχετε δίκιο γαμώ το σπίτι σας. Αλλά να σου πω κάτι για τους Πακιστανούς; Καλά τους κάνω ρε μαλάκα γιατί έχουν γεμίσει τα μουνόπανα τη χώρα. Έχουνε κάνει συμφωνία με τους Τούρκους να μας φάνε και έχουνε περάσει όλους τους Τζιχαντιστές εδώ. Ας τους φάω τουλάχιστον τα λεφτά, αφού δεν μπορώ να τους φάω ζωντανούς.

-Έχεις ακούσει για τους ψεκασμένους Νικόλα μου;

-Όχι ρε Γιώργη, δεν έτυχε. Τι είναι πάλι αυτοί;

-Τίποτα, κάτι περίεργοι. Συνέχισε Νικόλα μου.

-Όχι ρε γαμημένε, μη συνεχίσεις! Δεν ντρέπεσαι λίγο ρε αρχίδι, έχουν έρθει οι άνθρωποι, πνιγμένοι, θαλασσοδαρμένοι, άρρωστοι κι εσύ τους εκμεταλλεύεσαι, λίγη τσίπα δεν έχεις;

-Κι επειδή είναι άρρωστοι αυτόι θα αρρωστήσω κι εγώ; Ψόφος ρε μαλάκα, ψόφος μέχρι και στα δισέγγονά τους.

-Ε ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ! ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ! ΚΩΛΟΦΑΣΙΣΤΑ! Δεν ξέρεις ρε γαμημένε τι πάει να πει φτώχεια ρε μαλάκα, τι πάει να πει ξεριζωμός. Να μένεις χωρίς σπίτι, χωρίς τίποτα; Όπου και να πας να σε βλέπουνε σαν ξένο ε; Το μόνο που ήξερες είναι τα λεφτά του μπαμπάκα σου.

-ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ? ΕΓΩ? ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ? Όσο ταξιδεύω δε νιώθω ξένος; Που μου λείπει η Ελλάδα μου; Το σπίτι μου; Όσο εσύ έπαιζες προ-πό και ιππόδρομο; Και στο κάτω κάτω ρε μαλάκα που είδες εσύ προσφυγιά; Επειδή στα είπαν μια φορά πριν 35 χρόνια στην Original; Που μένατε στην Αθήνα από τότε που ήταν κατσικοχώρι; Ούτε από χωριό δεν είσαι ρε καημένε. Και μιλάς και για προσφυγιά. Άντε βούλωσέ το, λαθρολάγνε της πούτσας.

-Νικόλα μου το παρατραβάς.

-Γιώργη σκάσε.

-ΑΣΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΗ ΗΣΥΧΟ ΡΕ ΑΡΧΙΔΙ!

-ΘΑ ΣΕ ΦΥΤΕΨΩ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΠΡΙΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΕΙΣ!

-Τ’ΑΡΧΙΔΙΑ ΘΑ ΜΟΥ ΚΛΑΣΕΙΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!

-... Ε όχι ρε πούστη, δε σου κάνω τη χάρη. Θα σηκωθώ να φύγω. Στο διάολο Αντρέα μου.

-Στον αγύριστο Νικόλα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου