Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Projects

Περίεργη μέρα σήμερα. Βέβαια όταν είσαι στην Γ' Λυκείου και το μυαλό σου λειτουργεί όπως το δικό μου μόνο περίεργες μέρες μπορείς να έχεις. Προσπαθώ λοιπόν να εξηγήσω τι φταίει. Μην είναι τα ολοκληρώματα? Μην είναι η αποχή από το κρέας και ταυτόχρονα από τα anime? Μην είναι τα βίντεο των Gorillaz? Μην είναι η χθεσινή Leffe? Μην είναι τα εβδομαδιαία previews της DC και τα τσάμπα digitals της Marvel? Μην είναι κάτι ξεθαμμένες βιντεοκασέτες από τα βρεφικά και παιδικά μου χρόνια (Συμμαθητές από το Δημοτικό και παλαιότερα σας έχω στο χέρι)? Δεν μπορώ να προσδιορίσω τι μπορεί να είναι. Αλλά ότι κι αν είναι το ασταμάτητο τριπάκι που ξεκίνησε χτες το βράδυ με έχει οδηγήσει σε απίστευτα μονοπάτια. 

Σήμερα προέκυψαν μερικά πολύ σημαντικά γεγονότα. Κατ'αρχήν συγκέντρωσα επιτέλους τους δύο λόγους που χρειαζόμουν για να σβήσω το άρθρο "Όνειρο". Όχι πως θα το σβήσω, το κακό έγινε, αλλά προφανώς είναι ένα σημαντικό θετικό βήμα για την ψυχολογία μου. Anyway, το επόμενο γεγονός είναι αξιοσημείωτο. Βρείτε μου έναν άνθρωπο που έκανε αυτοαξιολόγηση, αυτοκριτική και επαναπροσδιορισμό των στόχων που είχε θέσει ως τώρα, διαβάζοντας ολοκληρώματα. Είπαμε τριπάκι σήμερα. Βέβαια ομολογουμένως βοήθησε και η ανάγνωση του BHMAMEN στο διάλειμμα μου παρέα με έναν φραπέ αλλά και πάλι η ουσία παραμένει ότι παράλληλα με ένα απροσδόκητα αποτελεσματικό διάβασμα στα ολοκληρώματα κάθισα και έκανα όλα τα παραπάνω.

Και όλα αυτά με οδήγησαν στο αποκορύφωμα. Μόλις τελείωσα, κάθισα και ξέθαψα ότι project με manga ή comics έχω δουλέψει έστω και στο ελάχιστο τα τελευταία 6 χρόνια. Δηλαδή από την πρώτη φορά που έπιασα Spiderman στα χέρια μου. Μέχρι το σημείο που έγραψα θεατρικό έργο, επικυρώνοντας έτσι πέρα από το Blog τις συγγραφικές μου ικανότητες. Φυσικά ενώ το θεατρικό προφανώς μπορεί να απευθυνθεί σχεδόν σε όλους, οι υπόλοιπες δουλειές μου είναι λίγο πιο περιορισμένες κυρίως λόγω των μέσων τους, τα οποία ανταποκρίνονται (κυρίως στην Ελλάδα) σε πολύ λιγότερο κόσμο. Αλλά υπολογίζω σε αρκετούς καλοπροαίρετους φίλους, γνωστούς και κοπελιές που μου έχουν ταΐσει χυλόπιτες, που θα τα διαβάσουν μόνο και μόνο επειδή τα έγραψα εγώ. 

Οπότε παρουσιάζω εν τάχει τα projects που έχω δουλέψει, χωρίς τίτλους διότι αυτό είναι ένα κομμάτι στο οποίο θέλω αρκετή δουλειά.
Manga:
  • Η πρώτη ιδέα έχει δυστυχώς σενάριο και ευτυχώς μάχες τύπου Dragonball. Δηλαδή καθ'όλη τη διάρκεια των 5 arcs που θα διαρκέσει, οι χαρακτήρες απλά ψάχνουν αφορμή να παίξουν ξύλο. Έχει λοιπόν να κάνει με άτομα τα οποία έχουν την ικανότητα να ελέγχουν διάφορα στοιχεία (Ηλεκτρισμός, Γη, Πάγος, Αέρας, Φως, κτλ.) μέσω της "Αύρας" , κάτι σαν το Ki, το Chakra, το Reiatsu και τα σχετικά. Και απλά πλακώνονται όλη την ώρα στο ξύλο.
  • Η δεύτερη ιδέα είναι αρκετά βελτιωμένη. Δυστοπικό μέλλον όπου οι άνθρωποι έχουν αντικατασταθεί από κλώνους και ελέγχονται από μια μυστική κοινωνία τύπου Illuminati, που επιθυμούν να φέρουν ένα δαίμονα στη Γη να τα κάνει πουτάνα. Μόνη ελπίδα είναι μια ομάδα ατόμων που έχουν δυνάμεις λόγω των πειραμάτων που τους έκανε η προαναφερθείσα μυστική κοινωνία και καλούνται τώρα να ταξιδέψουν στον κόσμο και να την αντιμετωπίσουν.
  • Το τρίτο κατά σειρά manga, είναι στυλ kung-fu ταινίας (πάλι εμπλουτισμένη με δυνάμεις και τα σχετικά) σε έναν κόσμο που συνδυάζει μεσαίωνα και παλιά Κίνα και Ιαπωνία, με διάφορα φανταστικά ζώα του τύπου Πέτρινες Σαύρες.
  • Το τελευταίο είναι αρκετά πιο πεζό αλλά θεωρώ εξίσου αξιόλογο. Ένα τεράστιο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου σε στυλ Fifa Street που εξελίσσεται στα ταρατσογήπεδα και τις αλάνες του Tokyo. 
  • Τέλος υπάρχει και ένα manga που συζητάγαμε με τον κολλητό μου, αλλά δε θα αποκαλύψω περισσότερα μέχρι να το δουλέψουμε εκτενέστερα.
Comics:
  • Το πρώτο έχει να κάνει με πέντε έφηβοι οι οποίοι αποκτούν δυνάμεις σε μια απόπειρα να ξεφύγουν από το δικτατορικό καθεστώς στο οποίο ζουν και τελικά γίνονται κατατρεγμένοι από την κυβέρνηση τους σε όλον τον κόσμο, καθώς προσπαθούν να γίνουν επιτυχημένοι Super-heroes.
  • Το επόμενο, είναι στο μέλλον, όπου οργανώσεις από πρώην ήρωες μεταβιβάζουν τις δυνάμεις τους σε έφηβους (ναι πάλι) με σκοπό να καθοδηγήσουν τις νέες γενιές των υπερασπιστών της δικαιοσύνης.
  • Το καλύτερο όμως είναι το τελευταίο. (ΞΑΝΑ) Ένας έφηβος έχει τη δυνατότητα όποτε εκνευρίζεται κάποιος, να μπαίνει στο μυαλό του και να κατευνάζει το θυμό του, ο οποίος παίρνει τη μορφή ενός τέρατος, που αντιπροσωπεύει την προσωπικότητα του εκνευρισμένου ατόμου. Άπειρες προοπτικές και δυνατότητες. 
  • Επίσης υπήρξε και μια ιδέα που δουλεύτηκε για ένα Remake του Origin της Justice League, με πρώτο κακό τον General Zod. Αλλά αυτή βρισκόταν στο τετράδιο που είχα το πρωτότυπο του θεατρικού, το οποίο έχω χάσει. Αν το έχει βρει κάποιος να μου το δώσει παρακαλώ για να τα ξαναγράψω κάπου και να το δώσω πίσω υπογεγραμμένο.
Αυτά ήταν λοιπόν μερικά projects που είχα στο μυαλό κατά καιρούς. Εάν υπάρχει κάποιο το οποίο σας κεντρίζει το ενδιαφέρον και θέλετε να το συζητήσουμε εκτενέστερα ξέρετε που να με βρείτε. Keep flamin'!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου